For en dag på Bamsesykehuset!
Det ble fullt hus på biblioteket da over 200 bamser kom for å få hjelp. Heldigvis var både små og store førstehjelpere klare til innsats!
Jeg fikk æren av synge, danse og spre litt ekstra energi da ventelistene begynte å vokse – og for et publikum det var!
En stor takk til den fantastiske gjengen bak TV-aksjonen i Narvik, helsepersonell, tannleger og sykepleierstudentene som hvert år forvandler biblioteket til et ekte bamsesykehus. Dere gjør en helt utrolig innsats for å skape oppmerksomhet rundt årets NRK TV-aksjon.
Tusen takk for en nydelig søndag!
Hilsen Ulrik